Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. kadr i płac
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu miejsce pracy: Opole
Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/21/1980
OBOWIĄZKI:
Osoba na stanowisku będzieodpowiedzialna za:- prowadzenie szczegółowej dokumentacjipracowniczej (teczki personalne, kartywynagrodzeń, absencje, ewidencja czasupracy)- sporządzanie umów o pracę,wypowiedzeń umów o pracę, wystawianieświadectw pracy- sporządzanie i rozliczanie umów zlecenia- sporządzanie i rozliczanie umów o dzieło- ewidencja zwolnień lekarskich- nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników- organizowanie i nadzór nad szkoleniami zzakresu BHP- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu izarobkach- udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych- sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów- sporządzanie list płac, rozliczanie i księgowanie (mile widziane podstawy księgowości)- sporządzanie sprawozdań GUS- sporządzanie rozliczeń ZUS- sporządzanie rozliczeń z US
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku od 1-3 lat pracyUmiejętności znajomość przepisów prawa pracy, znajomość przepisów ZUS, znajomość przepisów US, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole doświadczenie minimum 2 lataMile widziana znajomość podstaw księgowości
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opole
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
4 500 - 5 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Data dodania: 05-07-2021
Wyświetleń: 279
Wyświetleń: 279