Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Samodzielny specjalista ds. płac
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu miejsce pracy: Opole
Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Samodzielny specjalista ds. płac
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/21/3387
OBOWIĄZKI:
•Kompletowanie dokumentacji do wypłat wynagrodzeń oraz zasiłków z ubezpieczenia społecznego.•Sporządzanie list płac i list zasiłków z ubezpieczenia społecznego dla pracowników szkoły na podstawie dokumentów źródłowych.•Powadzenie kart wynagrodzeń pracowników.•Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zasiłków wypłacanych z ZUS.•Bieżące rozliczanie składek ZUS oraz podatku od osób fizycznych i pozostałych obciążeń.•Sporządzanie przelewów na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych dot. wynagrodzeń.•Wystawianie zaświadczeń o zarobkach.•Obsługa Systemu Informacji Oświatowej (SIO) w części dotyczącej płac.•Sporządzanie i elektroniczne przekazywanie deklaracji i informacji do PFRON.•Wykonywanie sprawozdań i raportów z wykonania budżetu w zakresie wynagrodzeń.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Obsługa oprogramowania MS WORD
Uprawnienia: Obsługa oprogramowania MS EXCEL
Uprawnienia: Obsługa oprogramowania PŁATNIK
Wymagania inne:
[Inne] : •Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, płac i zasiłków, ustawy o rachunkowości i finansach publicznych, ustawy – Karta Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty, ustawy o podatku od towarów i usług.•Dobra organizacja pracy, samodzielność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Opole
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 050 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Data dodania: 29-10-2021
Wyświetleń: 269
Wyświetleń: 269