kandydatów
Kierownik ds. kadr i administracji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu miejsce pracy: Opole
1. Współtworzenie i realizacja strategii biznesowej w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. 2. Koordynacja procesów rekrutacyjnych i wdrożeniowych. 3. Organizacja pracy i zarządzenie działem HR i administracji. 4. Organizowanie efektywnej i sprawnej pracy biurowej firmy/ organizacji poprzez tworzenie i pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem odpowiednich procedur. 5. Opracowywanie procedur i regulaminów wewnętrznych. 6. Prowadzenie procesów rekrutacyjnych i dokumentacji kadrowej. 7. Rozliczanie czasu pracy. 8. Sporządzanie sprawozdań statystycznych, przygotowywanie analiz z zakresu pracy działu. 9. Pełnienie nadzoru nad procesem przepływu dokumentów w firmie.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność organizacji na stanowisku pracy
Uprawnienia: Zarządzanie zasobami ludzkimi
Uprawnienia: Obsługa kadrowo-płacowa
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : Swoboda komunikacji [Inne] : 1. Wykształcenie wyższe (mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi). 2. Doświadczenie pracy w HR oraz w administracji. 3. Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację. 4. Znajomość MS Office w stopniu bardzo dobrym 5. Umiejętność planowania i organizacji pracy w zespole
Miejsce pracy:
Opole
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Wyświetleń: 220