Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu miejsce pracy: Opole
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 101210
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu
- narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy
- warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (byłych pracowników)
Zakres zadań
- Sporządza listy płatnicze w zakresie wynagrodzeń, zasiłków, ekwiwalentów, nagród, nagród jubileuszowych, odpraw, dodatkowego wynagrodzenia rocznego i innych świadczeń należnych z tytułu umowy o pracę oraz oblicza należności z tytułu zawartych umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi.
- Oblicza wynagrodzenia za czas choroby, świadczenia z ubezpieczenia społecznego (zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, rodzicielskie, świadczenia rehabilitacyjne) oraz prowadzi dokumentację w tym zakresie.
- Oblicza zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń pracowników, świadczeń otrzymanych przez pracowników i emerytów OUW z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, należności z tytułu umów cywilnoprawnych, sporządza informacje o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT 11).
- Zgłasza do ubezpieczeń i wyrejestrowuje z ubezpieczeń społecznych i/lub zdrowotnych: pracowników Urzędu, uprawnionych członków ich rodzin, zleceniobiorców.
- Rozlicza wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w układzie tradycyjnym i zadaniowym.
- Sprawdza pod względem formalno-rachunkowym dowody finansowe stanowiące podstawę do zapłaty.
- Współpracuje w wykonywaniu sprawozdania z wykorzystania limitów i środków na wynagrodzenia członków Korpusu Służby Cywilnej, sprawozdania o zatrudnieniu i wynagrodzeniach: Rb-70, Z-06 i Z-03.
- Wystawia roczne informacje o osiągniętych dochodach dla pracowników OUW będących emerytami bądź rencistami oraz sporządza informacje o otrzymanych dochodach byłych i obecnych pracowników OUW jako podstawa do naliczenia świadczeń emerytalnych i rentowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze obsługi płacowej lub na stanowisku związanym z finansami bądź ubezpieczeniami społecznymi, zdrowotnymi
- Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego, prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych, umiejętność ich interpretacji i zastosowania w praktyce
- Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o pracownikach urzędów państwowych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw
- Dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres, asertywność, rzetelność, skrupulatność i terminowość
- Dyskrecja
- Umiejętności: analitycznego myślenia; pracy samodzielnej, jak i w zespole; rozwiązywania problemów; pracy pod presją czasu
- Obsługa pakietu Ms Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi: programów kadrowo-płacowych, programu "Płatnik"
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Opole
Praca Kędzierzyn-Koźle
Praca Opole
Praca opolskie
Praca Nysa
Praca Inspektor
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Data dodania: 23-06-2022
Wyświetleń: 217
Wyświetleń: 217