Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu miejsce pracy: Brzeg
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Brzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 109327
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym - praca z dokumentami
- Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30
- Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, telefon i meble biurowe
- Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę
- Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu
Zakres zadań
- Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej, przy wykorzystaniu elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją, prowadzenie ewidencji korespondencji urzędowej oraz ewidencji zarządzeń, decyzji i rozkazów komendanta powiatowego PSP;
- Opracowanie projektów zarządzeń, decyzji, rozkazów, przygotowanie regulaminów organizacyjnych, planów pracy oraz zakresów czynności;
- Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów;
- Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej KP PSP w Brzegu;
- Wykonywanie zadań z zakresu wydawania zezwoleń funkcjonariuszom KP PSP w Brzegu na prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych;
- Wykonywanie zadań z zakresu spraw socjalnych uprawnionych pracowników, emerytów i rencistów komendy.
- Przyjmowanie i nadzorowanie trybu załatwiania skarg i wniosków;
- Prowadzenie ewidencji badań profilaktycznych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z zachowaniem wymaganych terminów określonych w rozporządzeniu w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych profilaktycznych badań lekarskich.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie bez wymaganego profiludoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego staż pracy biurowej w administracji publicznej
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Służbie Cywilnej oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
- Asertywność oraz umiejętność przekonywania
- Umiejętność pracy w zespole
- Swobodne wyrażanie myśli w mowie i w piśmie.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- planowanie i organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy pod presją
- wysoka kultura osobista
- dokładność, skrupulatność, rzetelność
Praca opolskie
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Brzeg
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Nysa
Praca Starszy inspektor
Praca Brzeg
Praca Kędzierzyn-Koźle
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu
Starszy inspektor w firmie: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu miejsce pracy: Brzeg
21-09-2021
Data dodania: 28-10-2022
Wyświetleń: 166
Wyświetleń: 166