Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu miejsce pracy: Brzeg

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Brzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 109327

Warunki pracy

-     Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym - praca z dokumentami


-     Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30


-     Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, telefon i meble biurowe


-     Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej


-     Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę


-     Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu

Zakres zadań

  • Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej, przy wykorzystaniu elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją, prowadzenie ewidencji korespondencji urzędowej oraz ewidencji zarządzeń, decyzji i rozkazów komendanta powiatowego PSP;
  • Opracowanie projektów zarządzeń, decyzji, rozkazów, przygotowanie regulaminów organizacyjnych, planów pracy oraz zakresów czynności;
  • Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów;
  • Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej KP PSP w Brzegu;
  • Wykonywanie zadań z zakresu wydawania zezwoleń funkcjonariuszom KP PSP w Brzegu na prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych;
  • Wykonywanie zadań z zakresu spraw socjalnych uprawnionych pracowników, emerytów i rencistów komendy.
  • Przyjmowanie i nadzorowanie trybu załatwiania skarg i wniosków;
  • Prowadzenie ewidencji badań profilaktycznych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z zachowaniem wymaganych terminów określonych w rozporządzeniu w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych profilaktycznych badań lekarskich.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie bez wymaganego profilu
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego staż pracy biurowej w administracji publicznej
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Służbie Cywilnej oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
  • Asertywność oraz umiejętność przekonywania
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Swobodne wyrażanie myśli w mowie i w piśmie.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • planowanie i organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy pod presją
  • wysoka kultura osobista
  • dokładność, skrupulatność, rzetelność


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu
w firmie: , Wybierz
Etat Starszy inspektor w firmie: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu miejsce pracy: Brzeg 21-09-2021

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 28-10-2022
Wyświetleń: 166